Hostig lillfis..



Idag har jag i stort sätt bara kommit ur sängen.. Herbert har inte alls varit på humör och varit både ledsen och sökt närhet i kvadrat. Han har hängt i mitt bröst, i mina armar eller i bärselen hela dagen. Vi kom oss ut och fick lite luft samt att vi i eftermiddag la en liten stund på att hjälpa kära vännen L att bära flyttlådor. L flyttar till Stockholm:( 
 
Det är fascinerande det där vad man gör för sin lilla älskling, allt. Så är det bara. Antagligen för alla föräldrar. Man vill bara lindra om man på något sätt kan.. Därför fick Hebbe sova uppe på mig eller med mitt bröst som napp hela natten lång - gissa om jag fick skön nattsömn!?! Nu hoppas verkligen jag att den här förkylningen ger med sig, helgen som bjuder på så mycket roligheter.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0