Inne med dåligt samvete!

Herbert sover för det mesta bra, han somnar vid 22-tiden och sover till 8- tiden. Under natten vill han ha mat ett par gånger.. Den här rytmen har han haft sedan han föddes. Den sista tiden har han somnat lite tidigare, runt 20.30 men igår somnade han redan 19.30 och sov oroligt inatt. Han bökade runt och levde rövare, var inte vaken men sov heller inte med ro. Han ville inte ligga i sitt babynest utan tätt intill mig, helst i min armhåla.. 
Så därför har den här dagen blivit en slapp inomhusdag. Det ger mig lite ångest då det faktiskt är helt okey temperatur ute och hösten står och knackar på dörren. Jag MÅSTE verkligen ta tag i träning för min rygg är så svag och konditionen skapar flås i en mindre uppförsbacke. Graviditeten har verkligen tagit på min grundfysik. Men som sagt.. Den här dagen blev det lite av det mesta. En tvätt, en dammsugning och mest vila. 



Kommentarer
Postat av: Camilla

Bara en liten tanke.. Mina barn sover mestadels bra på nätterna med några stökiga nätter då och då och när dom haft en dålig natt är det alltid fullmåne, så som det var natten till idag..
Det är något med fullmåne och småbarn

Svar: Häftigt sammanträffande! Det ska jag verkligen ta och observera nästa gång. Tack för kommentaren!
Cut

2014-08-11 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0