Mys med systrarna..

Mina fina systrar, ja det är precis vad dom är - med eller i mitt fall utan blodsband. Igår var jag trött och inte på humör, men efter lite bubbel och mat från "the Barn" (en av de stora fördelarna när Lill Sis numer är sambo med ägaren - whiiie för E <3 A) så var jag på andra tankar. Mysigt!  

Var tvungen att ta några pics på den härliga lägenheten A och E har. Glömde att få med vardagsrummet och kakelugnen som det går att elda i! Det gjorde vi igår, finns det något bättre nästan än doften från brasan och utsikten av takås och lägenheter i centrala stan. 

Vi sitter nu i bilen påväg till Lysekil, imorgon ska vi ha dop för Herbert. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0