Soliga onsdag..


Lite häng på stan i solen.. När vädret växlar såhär så vill man ena dagen tända levande ljus och ta på sig raggsockor, nästa dag vill man ligga på stranden. Eller ha på sig shorts iallafall. Det är ju faktiskt fortfarande sommarmånad, augsti till och med. Men jag har slått på höstläge och kör boots och jeans -idag var det varmt! 

Jag hinner inte riktigt med att blogga som jag vill, dagarna jag har mycket att blogga om hinner jag iallafall inte. Och resten av dagarna så tycker jag mig inte ha så mycket att skriva om. 

Det har varit en go vecka iallafall, den började lite skakigt i humöret men i måndags kväll var vi på kalas hos vänner i Örgryte, igår var jag och Hebbe på mitt jobb och fick utfört lite nyttigheter. Idag blev det några timmar på stan. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0