Så var det ledigt och snart jul..

Vad som startade i blandade känslor och ett kaos slutade till sist riktigt trevligt, lärorikt och givande. Jag talar alltså om jobbet.. Inte ska jag "hänga ut" det alltför mycket men som sagt det har varit trevligt - då jag fått träffa trevliga människor. Det har varit lärorikt att jobba, men då snarare lärorikt för privatlivet som fått så mycket positivt av att vi fick byta på rollerna för ett slag. Och givande - ja, att komma utanför väggarna och få perspektiv och distans det är givande. 
Jag är så tacksam över min familj, kärleken och skratten vi har tillsammans! 
Jag har inte hunnit med så mycket på kvällarna som jag önskat dessa två veckor. Träning är fortfarande någonting jag måste komma igång med.. Mitt försök sist blev magplask - nya tag gäller. Men jag har ändå fått träffa vänner då min sociala make haft besök över mer eller mindre spontant. Så en kaffe och lite tjöt efter jobbet har fyllt sociala kvoten. Idag var H:s vän H här och då hon skulle möta upp M efter att varit här hos oss så hängde jag och Hebbe med på en fika. Annars har kvällen mest handlat om julgodisbak, bebisrumpa och tv-soffa.. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0