På plats..

Gardinerna är på plats, och likaså är min bakdel i soffläge. Vi har fått fantastisk hjälp av min mamma den här helgen och jag är verkligen nöjd över att vi blivit klara. 

Lampor från Design House ska upp över matbordet på bilden. En ny matta ska läggas under, men det får bli en annan dag. Ikväll ska vi, jag och min älskade man och vovve bara ha söndagshäng. Inget fixa, plocka och dona.

Det är viktigt att lämna lägenheten emellanåt för att uppskatta att vara i den, för att längta till den. Först då känner jag hur mycket jag trivs! Igår var vi ute och åt. Idag var jag hos mina fina barndomsvänner och fikade på förmiddagen. Med systrarna finns det alltid 100 samtalsämnen och man blir aldrig klar! Bara att boka in en träff snart igen:)

Längtar efter att få lägenheten iordning på "riktigt", då har jag något att dela med mig av på bloggen;) Tills dess.. Soffbild. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0