Vår vagn..

Med några veckors leveranstid så var det idag dags att beställa och lägga handpenning på vår vagn. Jag tänkte inte ens tanken att det ska ligga en bebis där i, det gjorde jag däremot nu när jag skrev dessa rader. Det är lite för overkligt på något sätt.. Jag känner ju lillebror i magen hela tiden, njuter av att må gott och inte oroa mig för mycket. Det är mest bara mysigt allting, mysigt att ha sett ut vår vagn, bilbarnstol och fundera över spjälsängsskydd, skötbord, snutte och mycket mer. Mysigt att se min fantastiska H provköra vagnen, påminna om ett solskydd och visa tripp trapp stolen. 

Jag tycker vagnen är så fin! Med Stig så stod vi i valet mellan en Bugaboo Buffalo eller en Joolz. Med lillebror var det egentligen inga tveksamheter -det blev en Joolz. Vi gillar de nyaste modellerna med quiltat skinn och foder men de finns bara i svart och grå, vi vill ha den blå vagnen. Så inget quiltat skinn men en fantastisk snygg vagn ändå enligt vårt tycke! 




Kommentarer
Postat av: Sandra S villis

Men SNYGG! Hade aldrig ens sett de där vagnarna! Själv hade jag problem att hitta en relativt snygg och nätt vagn med svängbart framhjul som INTE var vänd framåt, eftersom jag är så noga med att barnen inte ska åka framåt i åkriktningen pga alldeles för mkt intryck. Så jag letade vagn i en evighet. Men den ni hittat såg ju riktigt bra ut! :)

Svar: Tack fina Sandra!
Ja, både sitt och liggdel är vändbar och vi har köpt till terränghjul som kan vara bra på vintern (om det blir snö här nere på blöta västkusten). Jag hoppas att den ska funka fint! Kram
Cut

2014-02-19 @ 21:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0