2014 projekt



Dagen innan min magsjuka bröt ut hade jag och K en uppstart av 2014 med frulle på Lasse Maja i Hovås. Jag ser verkligen fram emot allt vad det nya året kommer att ha med sig.

Sedan igår morse har jag varit symtomfri men ack så trött. Ett besök på Artelleriet och Acnes rea idag och sen var energin slut. Inte blev jag piggare av att komma in i lägenheten och se alla flyttlådor. På tisdag drar jobbet igång, sen har vi mycket på helgerna framöver med bröllop och annat så det gäller att börja packa i tid. 

Vi har börjat inhandla till vårt crème/rosa/vita sovrum. Först ut blev en fantastisk kopparlampa att ha i taket över sängen, samt en beställning på crèmefärgad sänggavel. Visar bilder framöver.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0