En riktig julskinka!

Nej det bjuds inte på bilder, men kanske att det på sikt dyker upp. Flera har sagt att jag "bara fått mage" i graviditeten. Men ooo nej, det är en illusion! Idag tog jag fram mina älskade acnejeans och fick dem en bit över knäskålarna tills lår och skinkor tog emot. Så det där med "bara mage" kan jag glömma. Det spelar mig inte så stor roll dock, givetvis vill jag inte bli tyngre än jag behöver men jag äter precis vad jag vill, hur mycket jag vill och ofta jag vill. Litar på min annars goda ämnesomsättning, för den förändras väl inte under en graviditet? Någon med erfarenhet som kan varna innan i så fall? 
 
Jag går fortfarande och drar ut på att köpa mammakläder. Kanske för att det finns få som lockar, men det kan också vara ett sätt att skydda sig. Det känns så långt tills maj och jag fokuserar på mycket annat just nu som vår flytt, pappa (som fick åka hem från sjukhuset idag!!), framtidsprojekt, inredning, jobb.
 
2014 har börjat spännande.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0