Gravidfotografering.

Min fina vän och underbart begåvade fotografen Maria Wingfors vill göra en gravidfotografering med mig. Jag har stått framför hennes kamera många många gånger, både vid egna stora tillfällen i livet och uppdrag jag hjälpt henne med. Då har det varit fejkade bröllop, 50-tals bilder, reklam, kursuppgifter mm. Jag får väl ärligt säga att jag trivs med det. Att stå framför kameran alltså. Framförallt när jag har Maria på andra sidan. Men för första gången känns det lite läskigt och nervöst..

Som gravid är inte kroppen densamma som man känner den annars, jag känner mig lite mer skör och "naken". Kan inte förklara det riktigt. Självklart vill jag ha fina bilder, och som Maria säger så ska den här tiden förevigas. Häromdagen innan läggdags försökte jag öva mig med några selfies. Jag vågar väl lägga ut en på bloggen till kära läsare.. Det kan komma att bli fler bilder men då från ett proffs. Fast det dröjer, vi har inte tagit några än..




Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Så fin! Saknar er!

2014-01-11 @ 08:35:56
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com
Postat av: Anonym

Min vackra dotter!

2014-01-11 @ 18:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0