Packar och slappar, packar och slappar..

När vi vaknade imorse var jag sugen på att åka till något mysigt frukostställe för att sitta där i timmar och suga på en latte. H däremot hade helt andra tankar, vi hade bestämt att vi skulle röja i lägenheten och han ville att vi skulle hålla oss till den planen. Mitt nästa förslag var att koka varm choklad och ha en picknick i snön. H var orubblig, precis som att han var förberedd på mina utsvävande upptåg?! 

Det fick bli amerikanska pannkakor till frukost och sen drog vi igång. Vi har packat, tvättat, slängt och packat igen sen har jag vilat också:) När allt skulle bäras intog jag horisontalläge och tittade på när H och hans vän lyfte kartonger. De fyllde även släpet med skräp och var på tippen med det. 

Jag och Bosse laddade för en promenad men vi var ute i fem minuter sen började han gråta som bebis utav saltet som hamnade på tassarna.. Vi gick hem och gjorde fruktsallad istället. 

Ikväll är sista lördagskvällen i vår "gamla" lägenhet. Det firar vi med taccos -svennebanan! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0