En dag framför tv-n..

Regnet smattrar på rutan och vi tre, jag tillsammans med Hebbe och Bosse ska spendera dagen i soffan. Vi ska se på "Keeping up whit the Kardashian". Det bästa med mitt sällskap är att de inte har några invändningar;) 

Imorgon åker vi till Lysekil och ska stanna över helgen, det ska bli sol och jag hoppas verkligen det för jag har ALDRIG i hela mitt liv känt mig blek i juli men det gör jag i år. Lite pirrig är jag för att lämna zonen "GBG-nära till Östra" men vi var på återkontroll i tisdags och allt ser jättefint ut med Herberts hjärta. Läkaren sa till och med att hade man inte vetat om att han opererats hade man inte kunnat se eller på något sätt märka det. 




Kommentarer
Postat av: Sara

Så otroligt söt han är!

Svar: Tack.. Ska jag hälsa honom;)
Cut

2014-07-04 @ 16:44:01
URL: http://saranicolina.blogspot.se
Postat av: Längtan

Alltså han e så gullig så ja smäller av! ;) ;) så himla skönt att han mår bättre! Stor kram till er och ha en fin sommar! Kram!

Svar: Tusen tack. Detsamma!!! Kram
Cut

2014-07-04 @ 20:30:07
URL: http://Www.vartanglabarn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0