Mini Rodini


Det har varit en riktigt solig dag men jag har varit alldeles för mycket inne! H har varit mycket vaken och velat äta i stort sett hela tiden - en växardag helt enkelt. Men det ska ju vara fint väder några dagar till så jag hoppas kunna njuta mer av solen kommande dagar. Det väntar både besök på jobb, samt att jobba liiite, lunch i stan, BVC, MVC och lite till. En vecka med mycket planer! 

Jo bilden! Den är på senaste köpet till H från Mini Rodini. Jag älskar märket! Ekologiska och sköna kläder. Vissa grejer är lite för "färgstarka" för min smak men mycket går hem. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så ljuvlig blir fin på lille Hebbe!

2014-06-09 @ 15:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0