Maken fixar..

Jag är bortskämd, inte bara med fantastiska vänner (och mycket annat) utan också med en make som älskar matlagning. Igår var fam Ö hos oss på middag, en mysig kväll där H fixade med allt och jag enkelt kunde luta mig tillbaka och göra det jag är bäst på -prata. 

Vi åt sötpotatispuré, rödvinssås och entrecote till varmrätt. Som en underbar dessert blev det Key Lime pie med lättvispad grädde. 

Idag har vi köpt utemöbler och jag ser fram emot att kunna lägga ut dynorna, piffa och njuta av många soltimmar. I vilket stund som helst kommer min pappa och en av mina fastrar på besök. Passande nog har vi kvar av gårdagens dessert -mums. 







Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Mysigt det ser ut:)

Svar: Ja ni skulle varit med:) nästa helg ses vi! Mys!!
Cut

2014-03-02 @ 14:30:18
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0