Mys på Magasinsgatan



Idag mötte jag upp lill och vi hängde på da Matteo i solen. En galet skön stund där Bosse som är solare nr 1 tog första parkett i de värmande strålarna. För egen del har jag nog aldrig varit mer sugen på att bli brun men då jag har fått ett par mörkare större fläckar på kinderna så vågar jag inte -kan det vara hudpigmentering av graviditeten tro? Iallafall intar jag största försiktighetsåtgärd genom att köpa solskydd 50+. Jag fick leta på ett par apotek i stan men till slut så fann jag solstift som ska hjälpa mig i vårsolen. Deppigt när jag sååå gärna vill få lite färg på näsan! Men vågar inte chansa, kanske blir det värre om jag inte skyddar mig. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0