Vår lördag..

Vi hade en bra dag igår, en mysig dag. Visst kan livet vara konstigt, att man på årsdagen av det värsta man gått igenom kan njuta av livet? Men att sätta sig och bara tänka tillbaka, att stanna upp är inte rätta sättet för oss. Det var det inte igår iallafall.. Vi människor är ju inte stöpta i samma form, vi fungerar inte heller lika från dag till dag. Vad som känns rätt en dag kan vara fel en annan. För ett år sen stod tiden stilla, men nu tickar den igen. 

Igår fick vi handlat lite bebisgrejer och sen gick vi ut för lite romantik och middag på miss Sophie. God mat, stämning och samtal om allt och inget. Jag älskar att göra saker med min man, verkligen älskar! Efter miss Sophie så åkte vi till haket Halta Lottas och mötte upp H:s lag. Krogen är en av deras sponsorer och de har den som deras "lagkrog". Igår firades att laget gått upp i allsvenskan och det var så kul att komma ut lite, dricka fanta med magen i högsta hugg och låta den bli klappad på;) Det ska firas ännu en gång med lite större pompa om några veckor men då är jag nog så tjock att jag inte kan vara med. 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0