Börjar komma på banan.

Idag är en dag då kroppen känns lite mer sig lik och varje centimeter mot "mig själv" är värd sin vikt i guld! 
Jag äter knappt något smärtstillande längre och även om magen strular är det hanterbart. På förmiddagen gick jag tillochmed en promenad ensam på 10 min i för mig rask takt. (Inte gått så fort sen sjätte månaden med tanke på mina sammandragningar) 

Det regnade men det var underbart att kunna ta ut stegen lite och tänka på hur fantastiskt det är att där hemma finns nu min älskade make och vår underbara baby. Fattas gör bara Bosse som är hos Mormor några dagar och imorn ska vidare till Morfar. Familjen är inte riktig hel förrän han är på plats, men vi har behövt några dagar att landa innan vi ska tillgodose hans behov också. I takt med att jag mår bättre blir dock min längtan bara större! 







Kommentarer
Postat av: Längtan

Så himla fin är han!!! <3

Svar: Tack, han är så go!
Cut

2014-05-06 @ 16:39:38
URL: http://Www.vartanglabarn.blogg.se
Postat av: Sofi Vilahamn

Såå fin! Lik dig Linda!

Svar: Så svårt att se likheter men tror han är mig över ögon och Henke över näsa och mun -han har nämligen världens smilgropar! Kram på dig <3
Cut

2014-05-06 @ 19:35:50
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com
Postat av: Hanna

En riktig sötnos Linda!!
Kram

Svar: Så gulligt sagt!! Kram
Cut

2014-05-06 @ 19:35:51
Postat av: Frida

Jösses vad söt han är!!

2014-05-06 @ 22:16:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0