Ikeapremiär och amningsinlägg



Den första tiden efter BB vaknade jag av att vara sjöblöt i sängen, svettades som en gris. Jag trodde inte det var möjligt om man inte hade 40 graders feber typ! Sängen är fortfarande blöt när jag vaknar men nu är det av bröstmjölk. Jag är numera storkonsument på amningsinlägg och trodde mjölkproduktionen skulle stabilisera sig men det verkar ta längre tid än jag räknat med. Idag blev det därför en tur till Bäckebol för att bunkra upp amningsinlägg och köra Ikeapremiär för H. Det var sagolikt lugnt på Ikea, få som väljer att åka dit en såhär solig dag. Men jag passade på då ändå mamma var här och det fanns tillgång till bil. Väl hemma parkerade jag i utemöbeln där jag dricker saft, kaffe äter Sias knäckglass och läser tidningen Mama. 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Så fint ni två älsklingar har det!

2014-05-22 @ 21:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0