Kroppen är häftig!



Lite svårt att sitta, rejäla eftervärkar när Hebbe äter och överlag öm i kroppen. Men kroppen är häftig som fixar så mycket!! Åå jag längtar efter att berätta om förlossningen för er läsare men det tar sin lilla tid att skriva den berättelsen och det är ju en hel del annat. Idag har vi varit på Storken för att väga och ta PKU-test på H. Efter det har jag suttit och jobbat en stund under tiden min make har lagat några plåtar bullar och kladdkaka. Vi behöver ju ha något att bjuda på när nära och kära kommer! Sen behöver vi ju ha något mysigt att äta på framför tv-n själva också. 

Tänk att magen för ca 70 timmar sedan var så stor och rund och nu börjar se ut mer som vanligt igen. Ja svag är den, hela jag är svag. Men jag är så imponerad av våra kvinnokroppar som fixar så mycket och sen återhämtar sig så bra! Visst är vi coola! Om män bar och födde barn hade de aldrig hämtat sig och det hade säkert funnits sjuhundraelva hjälpmedel och massor därtill. Sen så ÄLSKAR jag män! Männen i mitt liv är grymma på så mycket, den stora överträffar allt och är en teamplayer utav dess like. Den lille han överträffar allt i söthet och mysighet. Sen finns ju Bossemannen med och han är ju bara en helt underbar hundkille. -jag är så välsignad!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0