Mina älsklingar..



Vi har kommit hem och det är så otroligt skönt! Ett lyckorus går genom hela mig att jag får vara med mina två älsklingar på jorden. Vi är i en liten bubbla och allt är bara så mysigt. Jag är ingen sjukhusmänniska och BB var en längtan hem även om de var goa mot oss där. Vi stängde dock mest in oss på vårt rum, smet ut för att hämta fika, mat och ta en dusch men annars var vi för oss själva. 

Första duschen på BB var skön, kände mig som en människa igen efter den. Men duschen här hemma var gudomlig - att få använda sina produkter, smörja in sig och sätta på sig nytvättade kläder.. Mmm. 

Jag bloggar igen imorgon men nu ska vi snart sova för natten här. Livet är verkligen en så oändligt stor gåva att vara tacksam för! Wow Gud!! 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Livet är långt ifrån "rättvist" och inte alltid så lätt att leva...
Men när vi lär oss att se och vara tacksamma över det vi har, kan vi också känna äkta lycka trots att inte allt alltid blir som man öskar!

All kärlek till er <3


Svar: Tack! Det var klokt skrivet!
Cut

2014-05-02 @ 10:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0