Bilderna får berätta om dagen..

En intensiv dag och det kommer bli en lika intensiv helg. Jag hinner inte skriva många rader då jag snart ska iväg på tjejmiddag - ska bli så kul! Men jag vill ju åtminstone få skrivit några rader om dagen så jag har bloggen att tillgå när minnet tryter. Jag har varit hos min vän och fd kollega H i hennes fantastiskt smakfulla hem i Öjersjö. Det är verkligen så värdefullt att träffa andra mammor som många gånger står inför samma tankar och utmaningar som man själv i livet. H är dock en betydligt mer rutinerad mamma än jag med sina tre juveler, men den där mammaledigheten ger många lika tankar när det gäller livet i övrigt. 

Nu ska jag slänga på mig lite kläder, ta lite läppstift och åka tillbaka till Öjersjö men som sagt ikväll är det tjejmiddag som väntar. 




H pratar med sin make som var för lång för att komma med på bild.. (Kass fotograf kanske;) 

Hebbe är i krypartagen och lyckas riktigt bra emellanåt men glömmer sig verkar det som?! I sängen får man hålla stenkoll men han är lugnare på golvet, än så länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0