Dejtnight med kärleken..



Det krävs inte många timmar eller några stordåd för att vi ska känna oss uppspelta som två tonåringar. Jag gjorde mig lite fin och mötte upp H i stan, pirrig över att få en stund på tu man hand. Kom in på restaurangen, mötte den så kända blicken och gick fram och kysste lika kända läppar. Hihi..

Ikväll satt mamma barnvakt, jag och H åt vad vi så gärna gör och vad som är lite av vår grej -hamburgare. 

Första kvällen ute själva och hoppas vi snart får till det igen för det behövs. Mer romantik åt alla småbarnsföräldrar!! 


Kommentarer
Postat av: pernilla

Vart är ni å äter nånstans? Ser så himla mysigt ut å jag behöver lite tips på bra restauranger i gbg då man alltid går till samma för att man är så sällan ute =)

Svar: Hej Pernilla!
Ja visst blir det lätt så! Vi åt burgare på 2112 på magasinsgatan (de ska ha bästa burgarna i stan) sen gick vi förbi champangebaren på vägen hem. Hoppas du snart kommer dig ut för det är ju så mysigt.
Cut

2014-11-14 @ 12:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0