Det är advent!

Ett nytt kyrkoår, början på julen, ljus i våra fönster -sannerligen det är advent. Idag har vi mycket på programmet och hunnit med kyrkan än så länge, där kunde jag inte hålla tillbaka tårarna till Hosianna. Känslan blev övermäktig. Så många böner och så många gånger jag stått och undrat - Kommer jag få stå på en adventsgudstjänst med egna barn någon gång. Jag tror ärligt att jag längtat efter det sedan jag var 15 (även om jag inte försökt få barn sen dess så har det varit en dröm). 
Nu var jag framme! Wow! Jag stod där med min fantastiska familj och kunde snusa Herbert i nacken och tacka Gud.

Ett par bilder sen får jag skriva mer om dagen imorgon! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0