Stoltheten går inte att mäta och kärleken är enorm!





Idag för ett år sedan kom vår älskade Hebbe till oss efter lite slit från min sida;) Att ett år kan gå så fort, förändra livet så mycket, och toppa alla tidigare år som passerat! Denna älskade lilla människa som med sin sköna personlighet, sin nöjda inställning till livet, sin flirtighet, värme, glädje, nyfikenhet och påhittighet har gjort vårt liv fullkomligt! Vi älskar honom så oändligt mycket!! 
Efter en dag med prepp inför kalas, tårtbak, plock, handling och fix så är jag trött, lycklig, slut och nöjd på samma gång. 
Hebbe sover, och jag kan känna att vart tog den här dagen vägen?! Egentligen hade jag bara ha velat sitta i lugn och ro idag, njuta av varje liten lek han startar, varje ord han säger och upptäckt han gör.. Jag skulle velat ha tid att minnas tillbaka, hur den där dagen för 1 år sedan var.. Men kanske är det precis såhär som småbarnslivet är?! Att den där tiden finns sällan!

Vi är välsignade med fantastisk familj och vänner, många som hälsat grattis och så fina presenter. Men framförallt är vi välsignade med att få vara en familj och föräldrar till Herbert! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0