Tillbaka till huvudstaden..

Imorgon bär det av för familjen och innan jag uppdaterar om det så bör jag få skrivit några rader om helgen som var..: 


Underbart väder, kallt och soligt på samma gång vilket inbjuder för promenader och selfies;) 


Dejter med mystiska män.. Eller snarare ett kärt återseende av barndomskamraten T som följde med mig och K ut i Stockholmsnatten. 


Världens bästa Sis som imponerar och inspirerar. Här med ett grönt te vilket bestod av varmt vatten med ingefära och mynta. Jag är inte riktigt där med den här rawfoodgrejen så fick bli bulle och latte. Så någon varm vatten kommer jag inte hoppa på - däremot de frukostvanor som K levererar. Supergott och mycket plock från grönt, bär, kvarg, frukt, frön, nötter mm. Hade jag fått bestämma hade jag alltid ätit frulle hos K. 


Lyxig vinlunch - Min bästis kan ställena och lät mig få en gudomligt god lunch! 

Så.. Nu fick jag skrivit några rader om min egna Stockholmstripp. Imorgon blir det VÅR gemensamma. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0