Västnytt - vår historia

Jag har ju glömt länka till inslaget som Västnytt gjorde om Herbert och vår lilla familj. Det är verkligen konstigt att se sig själv i rutan, jag kände mig inte bekväm under de dryga tre minuterna som jag behövde både höra min röst och uppmärksamma diverse manér.. Men det är väl som det mesta som gäller en själv, man dömer sig själv hårdast och synar alla sömmar. Varför ska vi alla vara så tuffa mot oss själva? Det gäller inte bara ett inslag i tv, det kan lika gärna vara hemmet, jobbet, kroppen, att räcka till som mamma, fru, vän, syster eller dotter.. Ja ni hänger med - allt sånt som vi lyckas klandra oss själva för att vi inte presterar nog i. 

Nog om det för denna gång. Här är länken: 
http://www.svt.se/nyheter/regionalt/vastnytt/herberts-hjarta-gav-upp




Kommentarer
Postat av: sandra s villis

Så fint reportage, fick minsann en tår i ögat! Och vilket leende han har, er Herbert! kram

Svar: Tack rara Du 💕
Cut

2015-03-06 @ 00:17:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0