Ny frisyr och fortsatt förkyld bebbe..

Förra lördagen spenderade jag en välförtjänt stund i frisörstolen hos Jasmina. Jag fick ett mörkare hår och en frisyr - jo då! Håret kapades med nästan en decimeter till en rak avklippt lång page. Det känns frächt och även om jag som oftast vill bli ljusare på våren så får det ske senare. Mitt hår har efter 8 månaders amning blivit torrt och slitet så att lägga en blekning hade varit att våldföra sig på det. Bilder på nya håret får komma senare för denna vecka har jag mest gått runt i tofs, kläder med snor på från Hebbe och påsar under ögonen. 

Innan sax och färg..


Min snoriga bebis som vägrar sova.. Bara klänga och gråta. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0