En bättre typ av slapp föräldradag..

Efter en fantastisk helg där vi var på spontangrill fredag, tjejkväll lördag och familjehäng i Torslanda med familjen Ö på söndagen så är jag superseg. Att dricka bubbel och drinkar både fredag och lördag tillhör inte vanligheten för min del och det känns i kropp och knopp. 
Men hur kan en dag bättre spenderas för återhämtning än med en sovande baby i famnen och kardashian på tv-n?! Sånna här dagar kommer jag att sakna så när arbete drar igång på riktigt i augusti! 

Jag måste ännu en gång påpeka - jag kan inte fatta att vi ska få bygga ett hus och bo i underbara Tumlehed. Vi promenerade där igår och OJ så bra det kändes. 



Älskar Kardashian! 


Underbara och snygga vänner <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0