Dagens - en evighet sen..


Det var en halv evighet sen jag kastade upp en dagens på bloggen. Det beror både på att kläderna är både en/två/flera säsonger gamla, det ligger ingen större tanke bakom vad jag bär utan mer vad som är rent;) och att det är SÅ mycket roligare att lägga upp bilder på Hebbe :)

Vi är ganska nyss hemkomna från öppna förskolan där vi varit med våra vänner. M och hennes minsting kom förbi imorse och sen fick vi till rytmik och babycafe där vi spenderat förmiddagen. Jag landade precis i soffan men ska nog försöka ta mig ut på en promenad - ibland lockar det dock att sitta på sin bakdel och blänga på mobilen en stund. 

Imorgon ska jag försöka få ihop ett inlägg om hur våren blir för vår lilla familjs del.. Ett pussel det där att få ihop föräldraledighet, förskolestart, jobb, långresa, semester och allt annat. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0