Oväntad weekend..


Härom eftermiddagen stod jag med grannarna i sandlådan när jag har ett missat samtal, jag ringer upp och får förfrågan om vi kan tänka oss ställa upp på att komma till Stockholm.. Redan till helgen och varför? 
Jo TV4 vill ha med oss på Nyhetsmorgon för att berätta om det som hände Herbert och hans hjärtoperation. Så kl 06:45 på måndag sitter vi med Tilde och Jihde för att berätta om ett av mina värsta trauman i mitt liv. I direktsändning ska jag tillsammans med Henrik sätta ord på när vi nästan förlorade vår älskade Herbert. Det känns redan nu som om orden skapar en klump i bröstet av gråt. Men jag ska på bästa sätt formulera mig för att nå fram med berättelsen och bana väg för att något liknande aldrig igen ska ske. Forskningen går framåt i raketfart och målet är att alla hjärtfel ska upptäckas vid ultraljudet i v 18 och det istället ska kunna planerad och förberedas för en operation i lugn och ro.
Så mina kära vänner, nära och kära - håll tummarna att vi gör ett bra jobb och att det blir ett bra framställande. 

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0