Kärlek och Mauritius

Det finns ingen som ger mig mer värme än min make, han sätter mig först och är alltid den som har stöttat och stöttar i livets motgång och medgång. Vi har nyss kommit hem efter en resa till Mauritius. Ljuvlig resa på många sätt, inte minst väder, hav, mat och ledig tid.. Men också för att vi firade något - oss. 

Det var i mars för 10 år sedan vi träffades och blev ett par, H bodde hemma och skulle ta studenten. Jag några år äldre hade lägenhet och det tog väl mindre än två veckor innan han i stort sätt flyttat in. Vi blev störtkära, blixtsnabbt. 
Vi har sedan fått bli vuxna ihop, med allt vad det kan innebära.. 
På vårt bröllop spelades "Genom Eld" och vi har gått igenom flera eldar, prövningar utav dess like. Allt det där i "nöd och lust". För att fira oss, se att vi väljer läka ihop när livet går sönder så valde vi att göra om våra ringar och förnya våra löften. En symbol för allt som ligger framför, för vilka vi idag är och formats till. Vi valde dagen som vår första son föddes och lämnade oss som även det är i mars..

I juli väntar vi syskon, livet är stort:) 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Oooo va roligt att du är gravid grattis

2017-06-13 @ 22:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0