Information nya besökare

Hej och välkommen. 
Du besöker nu min privata men öppna blogg, en blogg som jag skrivit på i över 10 års tid. Mycket har hänt under de åren och läsare har fått följa mitt liv från ung student till idag gift småbarnsmamma. Kanske har du sökt på mitt namn i ett proffesionellt syfte, kanske har du varit på någon av mina utbildningar, föreläsningar eller mött mig i ett annat sammanhang än det privata. Du är såklart välkommen att läsa, här kommer du kunna läsa om höjdpunkter i mitt liv som resor, bröllop, graviditeter och barn. Du kan också läsa om mina prövningar som jag gått igenom med sjukdom, när jag förlorade min första son långt in i en graviditet och när min idag största kille H akut fick hjärtopereras. Det går att läsa om min livsåskådning och hur jag tänker kring existentiella frågor. Det är som sagt en privat sida som innehåller för mycket minnen för att jag ska vilja ta bort den även om jag idag mycket sällan skriver. Har du som avsikt att få mer professionell information om mig hänvisar jag dig vidare till Linkedln. 
 
Med varm hälsning, Linda 

Kommentarer
Postat av: Heidileaph

We are lucky to have found your blog, it is toally the thing people from work are looking for. The details on this blog is always collective and is going to support my relatives a bunch productive information. Looks like everyone acquired incredible amounts of info about this and the other hyper links and info really can be seen. I'm not typically on the web when I am busy and when my wife and I get an opportunity We more often than not perusing this kind of knowledge or things likewise having to do with it. we will come back. If you know anyone that needed some major site work like: intellectual property law attorney and Flagstaff website design experts reach out top me.

2022-07-01 @ 22:45:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0