En dag i sängen...

                                                          
192645-4

Inte så roande som man skulle kunna tro... K är sjuk, snuvig och febrig. Jag har mest bara huvudvärk. Gick vägen om affären och köpte lite mat, tänkte göra någon helande soppa. Eller rättare sagt potatisoppa. Ingen lyxmat direkt, men mättar magen iallafall. Hur kan det va såå tråkigt?? Mitt och K-s måtto i livet är -Ha kul! Det är vad som är absolut viktigast, att bara ha roligt! Våra föräldrar ser oss som naiva, att vi bör växa upp och sluta flacka omkring. Men vi kan inte stanna upp, vi har stannat upp i Göteborg i 3 år nu, sen resan till Brasilien. Nu räcker det... Att gå på avenyn varje helg, att oftast hamna på park lane gör inte att livet känns spännande. Vi vill ha mer, mycket mer än veckor i tristess och helger av fylla.Därför har vi bestämt oss nu, vi ska resa iväg igen. Men vi har en vår kvar i Gbg som vi måste göra något av. Jag ska läsa klart min historiakurs, K ska skriva en uppsats och läsa om sociokulturella perspektivet. Shit va upplyftande, nooot!

Men vi reser snart... dit det passar, dit vi vill. Livet har mer att uppleva än gråa dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0