Dags att vakna..

Ligger i sängen tillsammans med H, kollar nyhetsmorgon :) Var så illamående när jag vakna att jag trodde livet var över! Fyyy för rödvin och dagen efter.. Men fick tryckt i mig makaroner med smör och ketchup sen mådde jag bättre. Måste alltid få någon mat i mig när jag mår så dåligt annars blir jag aldrig människa.

Idag skulle vi ha haft lite extra mysig dag och hitta på något roligt. Vi har kollat på Spa, Köpenhamnresa och andra varianter innan helgen men tycker att det kostar för mycket för tillfället. Som säkert ingen har missat efter att jag tjatat så mycket om det så ska vi flytta och behöver pengar till möbler! :) Så vi får vänta lite med att åka bort, antagligen kan det då bli en lite längre resa under längre tid :)
Men extra mysig dag kan man ju ha även i Göteborg, men skulle gärna sluppit att vara bakis. Ska se om vi kommer oss iväg på "Hem och Villa" mässan senare (den jag kallade för "Hus och Hem" igår :) Annars kanske vi går på den med Mamma, C och R imorgon. 

Det är verkligen grymt att jag och H tycker det är kul med inredning båda två, och att vi tycker så lika! Vi kan gå i timmar i olika möbelaffärer och kolla tidningar och nätet i massor utan att tröttna. Det är himla bra :)  


Nu ska jag krypa långt ner under täcket igen och slappa ett tag till med min man :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0