För trångt!

Efter blivit bjudna på middag hos H:s föräldrar är vi nu tillbaka i den lilla 1:an. Trångt och grejer överallt! Skönt att slippa laga mat iallafall, men fy vad tröttsamt det börjar bli att bo på 40 kvm. Jag vill flytta upp en våning till vår stora 2:a nu!! Vi var runt i lite möbelaffärer idag också, hittade ett matsalsbord som var jättefint. Och att ha över bordet såg vi en lampa, som var jätteläcker :) Det kommer bli sååå fint! Längtar verkligen.. Tänk att kunna ha plats för ett matsalsbord, det är ju helt grymt. Där ska det ätas många middagar med våra vänner :) Och jag ska ha mycket tjejmiddagar för mina goa flickor :D
 
Skulle behöva förbereda för lite lektioner som jag ska ha imorn och på fredag, men har fastnat vid tv-n! Har en dvd om svensk nutidshistoria jag borde se innan jag somnar, fast det lockar mer med Greys Anatomy, Myggan, Seinfeld och vad mer som visas ikväll. Har insett att jag kommer ha en hel del att göra de första åren som lärare, nästan så det är lite ångestfyllt :s Är så himla mycket man måste repetera eller ännu värre -läsa in sig på. Nu kan man ångra att man inte grävt sig djupare i studierna. Men det är lätt att vara efterklok.. Har ju lite mer en ett år på mig att ställa det till rätta :P Jaja, så farligt ska det väl inte vara lite har väl fastnat bakom pannbenet under de här åren på universitetet..


Soffbordet som vi bestämt oss för...


Kramen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0