Kyckling i kokosmjölk och handboll..

Jag och H har knappt rest oss ur sängen på hela dagen, bara för att hämta frukost och ta ut kycklingen ur frysen. Är så skönt att bara ligga och slappa i sängen, inte behöva klä på sig, inte behöva tänka på vad klockan är.. Men nu är det dags att börja med maten för om ett par timmar ska vi åka till Lisebergshallen och titta på handboll :) Det blir kyckling och grönsaker i kokosmjölk med ris till.. Thaimat skulle man enkelt kunna säga :p

Mysig lördagkväll igår, där jag H och O bara käka massa gott och låg under duntäcket i sängen och såg på "Gudfadern". Älskar verkligen maffia berättelser, men böckerna slår oftast filmerna med hästlängder. Så är i allafall fallet med Gudfadern, filmen är riktigt bra men boken - Oj ojoj så grym. Var några år sen jag läste den, men får nog ta en repris! Det är verkligen ett av mina lästips! Kan verkligen längta efter att ha en bra bok brevid sängen, men orkar inte läsa skönlitteratur under tiden jag pluggar.. 



Nu har H rest sig ur sängen och gett sig på matlagningen, så jag ska gå ut till han och avsluta mitt bloggande :)


Hugs and kisses...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0