Lite shopping..

En bra dag idag :) Varit i skolan, och det var riktigt kul idag. En av anledningarna till det kan ju vara att jag tokpluggat. Alltid kul då man är påläst :p Efter skolan gick jag ner på stan en sväng, hade mest tänkt att kolla lite garner och kanske några butiker men fastna i affär efter affär. Så blev kvar tills det mesta stängde och fick köpt mig en klänning som liknar en stor farfars tröja i vitt och hårinpackning på NK. Sitter med den i håret nu och hoppas att den är så bra som de sa att den skulle vara :p Vill ha ett par glansiga svarta taights, men de är slut nästan överallt. (Kanske ett tecken på att man inte bör köpa sånna för att va enda människa har...) Skit samma, jag vill ha det och de skulle passa grymt till min nya klänning. "Gina Tricot" skulle få in igen vecka 47-48 så får snällt vänta. Vill ha de som är av den kraftigare sorten, lite latex liknande. Träffade E en sväng på stan, hon hade haft det grymt hos vår syster i Barcelona. Längtar tills min barcatjej kommer hem igen... men inte så långt kvar som tur är :) Får mysa med lillsis så länge, kanske en utgång snart eller vad sa vi ? ;)

Nu ska jag skölja ur inpackningen och kolla på House med min vackra kille :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0