Sköna höstväder!

Hade det så himla skönt igår, var på Samskolan ett par timmar. Men innan dess blev det en promenad me brosan i Skatås, jag hade kokat kaffe och tog med lite godsaker också -madelkubbar :) Solen värmde lika gott igår som den gör idag, är desto mer instängd idag bara :s H skadade sig igår på matchen, och kan knappt röra sig idag, knät gör ont.. Fick alldeles ont i magen då jag såg honom ligga på planen och vrida sig av smärtor. Hoppas med hela mitt hjärta att det går över snabbt, och inte är något allvarligt. Så det var vad som hände efter att jag varit på skolan, E kom hit (får mysa med henne nu när storasyster K är i Barca). Sen gick vi på match, och hade 100 saker att prata om.. va ett tag sen vi sågs och även om vi pratar i telefon ibland blir det inte samma sak som att ses.

Idag har jag varit på s-skolan igen, och det ringde därifrån nyss - De vill jag ska "vika" hela torsdag förmiddag, psykologi, EA och samhällsvetenskap! Gott!! Innebär money money money! Vilket behövs nu när 70 kvm ska möbleras upp. Lägenheten är sååå fin, bara längtar tills vi flyttar in. Planlösningen är perfekt!

Nu ska jag ta hand om min älskling :)


Kramizzz

Kommentarer
Postat av: carro

ajdå skadade sig henke.. hoppas att d inte e allvarligt... linda sprang du in på planen då som den spelarfru du är-- =)
pöss på dej

2007-10-09 @ 14:05:14
Postat av: cut

Hahaha, näää.. men det var nära :P Du länner väl mej ;) Du skulle vart me! ligger hemma och e sjuk istället.. fyy så tråk :(men men, leka nån dag snart!?

pusspuss

2007-10-09 @ 15:40:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0