Trööööööött

Tröttare än tröttast är jag efter att ha sprungit i möbeläffärer hela dagen. Men vi har kommit fram till en hel del beslut, och beslut vi båda är nöjda med :) En soffdebatt, som nu fick mig att inse precis då jag satte mig i min lilla 2 sits soffa - H hade rätt, monsterstora divansoffan framför smidiga mer designvänliga divansoffan. Det är faktiskt så skönt att dagar som denna här, när man är helt slut ha en soffa att breda ut sig i... Sen besväret att få hem soffan lämnar jag till H och hans far. Jag tar en promenad eller en fika med någon vän under tiden, hispig som jag är ska jag inte delta då en soffa som är 320 cm i rygg ska bäras upp 5 våningar!

Berättar mer en annan dag, nu har H plockat fram chipsen. Och sen väntar ett helt paket Ben&Jerrys -cookie dough till "Svensson Svensson" om 45 min.. mums!


Massa kramar!!


image149

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0