Brillor..

Man hinner med mycket i en småstad på en dag! Nästan föör mycket.. Det som hemma i Göteborg brukar ta en hel dag går på ett par timmar här. Som imorse, jag gick upp vid 9 och ut med Bosse, fixade klipptid, åt frukost, klippte mig, bloggade, gick på stan i alla affärer, gick en till promenad och kom hem. Gissa vad klockan var? jo 13! Aldrig att jag hunnit med allt det där i Göteborg på 4 h! Endå har jag gjort allting i superslomotion.. Men på stan hittade jag ett par solbrillor som kommer sitta galant till min stilfulla page. Ett par Ray Ban pilot! Riktigt snygga! Och tänk till en randig oversize t-shirt, korta shorts och minnetonkas! Läckert:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0