Stan, mys och kaffe med kaka.

Jag måste få lite bättre karaktär! Hela sommaren, varenda dag och då menar jag VARENDA dag har jag ätit kakor, glass, choklad eller någon annan sötsak! Det brukar bli mycket gott även på mitt jobb när väl det börjar. Vi är ett gäng sötgrisar. Men jag begär bara liite bättre karaktär hos mig själv... Haha.
Jag och H har gått på stan och kollat inredning, i nästa vecka får vi veta om det blir flytt eller inte. Det lutar åt att det blir.. :) Nu när vi kom hem satte H på kaffe och vi har fikat. Orkar vi så ska vi ta tag i vindsröj! Det är massor av grejer att gå igenom, slänga, kanske också sälja. Tycker ni att jag ska lägga upp det jag ska sälja här på bloggen? Skriv gärna det i så fall.. kanske är det någon av mina vänner eller bekanta som vill ta över något, man vet ju aldrig ??!
Ciao..

Kommentarer
Postat av: Elin

Hej Linda! Vad kul att ni också kanske ska flytta. Vi har flyttat in i det nya nu efter 2 veckors renovering. 30 liter Flugger färg har vi målat upp. Nu längtar jag efter att få i ordning och packa upp allt. Och angående att rensa så tyckte jag att jag rensade mycket men det blir ändå mer vid uppackning. Det ska bli kul att köpa nya möbler. Men just nu har jag sån träningsvärk efter flyttbärandet så jag orkar knappt ur sängen. Kram!

Åker

2010-08-06 @ 08:19:26
Postat av: me

Å söta Elin! Vi måste komma till er någon dag/kväll och se hur ni fått det! Ska snacka med tjejerna :) Kanske en liten vinkväll;) Jag lovar att bjuda in till vår nya lya om det blir flytt!! Haha, gott att flytta så man får träningsvärk!



Kramar!

2010-08-06 @ 10:09:33
URL: http://cut.blogg.se/
Postat av: Elin

Å ja. Det skulle vara så roligt om ni kom! Jag ska bjuda in er någon gång i höst. Vi kan prata om när det passar bäst. Jag vet ju att vissa agendor brukar vara fullklottrade :-)

2010-08-11 @ 23:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0