Minisemlor och lov..

Nu har jag lov!! Härligt! Jag har full planering hela veckan, det är många luncher, fikor och träffa vänner "dejter" på schemat. Men i skrivande stund funderar jag över vad vi ska hitta på ikväll min älskling och jag.. Bio? Middag ute? Middag hemma? Efter en lång arbetsvecka känns det lockande att ligga kvar i sin mysdress i soffan, köpa någon hämtmat och titta på Tv-n. I allafall när vi ändå ska ut imorn.. men då med tjejerna! Vi ska äta middag på Maniana, dricka cava och ha riktigt roooligt. Fast ändå så kanske man skulle ta sig iväg ikväll också? Bio i så fall men under förutsättning att det finns biljetter på "Farsan" eller "Snabba cash".

Ni vet väl om att det är semletid nu? Och ni vet väl om att jag är ett semlefreak!! Vi hade små minisemlor på jobbet till 10 -fikat idag. Vågar knappt skriva hur många jag åt för då kommer väl rycktet gå att jag har bulimi ;)) Hahaha, nä men det har jag inte så därför kan jag väl helt enkelt skriva att 4 semlor hamnade i magen, men de var som sagt ej full size!

 

Trevlig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0