Söndag i bilder..

Mysig frulle med pappa. Sen fika hos min bror och promenad i kylan. Jag är så blek just nu så jag misstänker starkt att jag förvandlats till spöke. Å andra sidan har jag fått en ny "hang-up" HUD. Den har kommit och gått genom livet, nu är den tillbaka. Jag vill ha en strålande hud som helst ser ut som en barnrumpas. Inte en por, röd prick, torr fläck eller något annat får förekomma. Frenetiskt sminkas det över med mineralpuder som timmarna efter är puts väck. Men det bästa tillfälliga botemedlet mot en glåmig hud är en solbränna. Dock orsakar den linjer och förtidigt åldrande -inte bra grund för barnrumpehud! Som jag känner nu kommer jag att bära både solhatt och solskydd 50 i ansiktet. Jag har i och för sig blivit duktig med solskydd i ansiktet på senare år. Inte för att jag räds bränna mig, det gör jag inte. Min hud är tålig och kan vistas i solen mååånga timmar, sen känner jag alltid när det är dags att hoppa i skuggan. Haha, nu kommer jag säkert att bränna mig MEGA bara för det;) oj, hur hamnade jag i detta resonemang? Tillbaka till vad vi gjort idag! Efter lunch med pappa och bror åkte vi till fam V, käkade scones och hade filmkväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0