Ny morgon på Collins Avenue..

Vi slappar i denna stund en extra timme på hotellrummet. Jetlagade som vi är så vaknar vi vid 7 varje morgon så det är ingen brådska. Idag ska bli vår första heldag på stranden, vi har lagt minimalt med tid i mina mått mätt för strandhäng, typ 2h om dagen. Men det har helt enkelt funnit för mycket som ska hinnas med, precis som jag skrev igår.

Att vara här känns som att vara mitt i en film. H uppfyllde en pojkdröm när han hyrde en mustang cab, jag rekommenderar alla känslan av att köra nercabbat längs en solig Florida kust! Romantiskt!! Sen blev H lite starstruck av att i solsängarna intill oss låg någon mega framgångsrik fotbollsagent, tydligen agent till Zlatan (Själv tyckte jag mest han såg tjock och italiensk ut).

Mina besök på Victorias secret har varit för många, och shopping har jag hunnit med från märken som Marc by marc jacobs, Jeffery Cambell, Uggs, Hanky panky, Acrombie fitch och lite till.. Men nu får jag kliva upp och möta en ny solig dag på South Beach.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0