Favoritmärke!

Jag älskar danska Costummade. I min garderob finns en härlig leoklänning från märket, likaså ett par preggovänliga byxor och en oversize klänning i angora. De använder alltid lyxiga material och ger det där lilla extra till en snygg bas.

Vårens kollektion gör mig tokig av ha-begär! Sån tur är har de en hel del preggovänliga klänninga, tunikor och tröjor. Dock säger alla till mig att man efter en graviditet inte vill se åt kläderna man använde under graviditeten, stämmer det? I så fall kanske det inte är försvarbart att lägga för mycket pengar på sin preggogarderob. Hmm.. Svårt det där!

Men titta bara på bilderna nedan från vår nyheterna.. Ååå.


Kommentarer
Postat av: Camilla

Jag tycker du ska köpa fina och lite mer exklusiva kläder som du får plats med magen i!!! För sedan när magen är borta så får dom en ny passform och du kommer känna dig extra fin och väldigt smal ;)

2013-03-14 @ 19:48:45
Postat av: Linda

Du låter klok Camilla:) Och det känns så mycket roligare med lite lyx i vardagen! Tack för kommentaren!

2013-03-14 @ 20:14:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0