Tisdag i Augusti..

Nej, planen höll inte idag.. Mamma ska vara kvar på sjukhuset. Vi skulle annars ha åkt till henne imorgon och det känns nu som en ganska konstig sommar. Vi har blivit snuvade på konfekten av att spendera flera dagar i rad i Grebbestad, och nästa chans till det blir först nästa sommar. Självklart kommer vi åka upp över en helg i höst och vår men det där med att få fira sommarsemester..

Likaså känner jag mig snuvad på det riktiga sommarvädret. Det regnar och blåser, Hebbe har på sig mössa och Bosse får promenader mellan regnskurarna. 

Vad som värmer hjärtat är ändå kärleken till dessa två, tillsammans med vår lilla bruna grishund så är de min älskade familj. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men nej är din mamma dålig! Hoppas verkligen hon är på bättring <3 Ja denna sommar är en besvikelse. Jag börjar redan hoppas på nästa istället! Då kanske ni har ert hus dessutom? :)

Svar: Ja det hoppas vi att det står klart och vi är inflyttade! Så på så sätt är det skönt att sommaren är över för att vi kommer närmare husflytt.
Mm, det är lite kämpigt att min mamma inte är frisk. Tack för omtanken.
Cut

2015-08-03 @ 07:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0