En mindre lyckad intervju




Igår kom vi alltså till Stockholm, vi hann lämna våra väskor på hotellet och sen äta en lunch på Jamie Oliver innan det var dags för intervju med TV4 nyheter.

Det kändes som ett kaos, jag tyckte inte att jag besvarade frågorna, snubblade på orden och under tiden så försökte Herbert volta ur Henriks famn, han drar mig i håret och gör konstiga miner. Vi skulle stå tätt intill varandra och allt eftersom jag märkte att jag tappade fokus desto värre blev mina svar. 
Journalist och kameraman tyckte iallafall att det var mycket underhållande och Hebbe vann deras hjärtan. 
De lovade att den här intervjun kommer att vara superkort, en blänkare inför sändningen på Nyhetsmorgon. Men då ska det ske live och just nu undrar jag verkligen hur det ska gå?!
Men men, innan dess är det hotellfrukost, Skansen och stan..
Igår drack vi bubbel på Riche med Tjernqvist och hoppas mötas upp efter vårt Skansenbesök. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0