2 av 4

Kom hem vid lunch från jobbet idag, ingen heldag som tur var för så trött som jag va behövde jag sova innan jag började plugga. Somnade på H:s arm direkt då jag kom hem, och sov i säkert 1 timma innan H väckte mig för att fråga efter lite mat. Stackarn kan inte röra sig! Så jag fick fixa det, sen glo lite på tv innan jag tog tag i tentafråga nr 2. Den är klar nu, vilket innebär att HALVA tentan är klar. Tur att jag bestämde mig för att låta bli och ta vik imorgon för behöver verkligen hela dagen till att skriva. Kommer att bli en hel del med studierna framöver, inte långt kvar så ska vi dra igång en B-uppsats. Fyyy... Och värsta av allt - Vi måste skriva själva! Så jag kommer sitta i min ensamhet till Januari och skriva :( Tur att vi flyttat då jag börjar skriva, kommer vara en befrielse att ha lite utrymme att vara på. Tur att H kommer vara hemma med sitt knä ett tag också, så jag slipper vara helt isolerad. Gillar ju att vara med min klass, så varför kan vi inte få skriva ihop! Ja ja..

Kram..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0