Margerita.. no



Inte bloggat på flera dar! Varför? Jo, för att det varit mycket annat. I Fredags firade vi C och D som fyllt år med en riktig tjejmiddag :) Massa skratt och tokigheter :P I Lördags åkte lilla familjen till Lysekil och stanna till Söndag kväll... Igår så vart det jobb jobb, och idag likaså. Jag skulle träffat mina Brasilientjejer för en margeritakväll, och jag saknar dem såå mycket. Vill bara ses, skratta och ha det så kul med tjejerna. så som jag alltid har! Men jag är heelt slut efter en riktig skitdag på jobbet om jag ska vara ärlig. Måste ladda batterierna för imorgon istället, men just nu vet jag inte hur det ska gå till. Iallafall hade inte ett gäng margerita hjälpt mig imorgon bitti, bara för ikväll.. Och riktigt sånna medel ska jag inte ta till för att slappna av.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0