Rosa och pigg!

Idag fick den rosa acnetröjan glida på igen. Redan en favorit! Jag kände mig pigg och laddad vilket gjorde att jag var på jobbet redan 7.40. Och gissa vad, jag har inte ens arbetsdag idag! Är inte det komiskt, de dagar jag inte får betalt för att vara där, då är jag där som flitigast. Nej, till saken hörde att jag har en hög av uppgifter att göra i skolan. Bland annat en observationsuppgift som är svår att göra hemma från vardagsrummet. Men jag måste säga att det var väldigt skönt att vara på plats igen. Som oftast när man har varit ifrån jobbet en lite längre period, semester, sjukdom, ledighet, you name it, så hinner en liten jobbångest krypa på. Idag rådde jag bot på den och känner mig laddad för att komma tillbaka med full kraft. Grym strategi det där att börja med en mjukstart.. Rekommenderas! Men nu ska jag ta Bosse på promenad i regnen och sen ett glas vi framför tv-n. H är och spelar match ikväll så jag är helt ensam om jag inte bestämmer mig för att hitta på något. Det lockade med AW.. Men det var innan regnet började falla. Vi får helt enkelt se vad som faller in!

Ha en go helg:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0